Followers

welcome

Friendster Layouts

PMD Tahun 4 2011

Pmd Tahun 4, 2011 Slideshow: Unit’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to Shah Alam was created by TripAdvisor. See another Shah Alam slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Monday 12 September 2011

Info Terkini Kem Kembara Bestari Cinta Solat 2011

Salam Sejahtera & Salam Satu Malaysia


Sukacita dimaklumkan tarikh tutup Kem kembara Bestari Cinta Solat 2011 yang akan diadakan di Sg. Congkak pada 23hb hingga 25hb september 2011 dilanjutkan ke 21hb september 2011 bagi membolehkan murid-murid tahun empat yang berminat menghantar borang dan yuran penyertaan kepada pihak urusetia. Murid-murid yang berminat juga boleh menyerahkan borang tersebut kepada Guru Bimbingan dan kaunseling yang lain seperti Cikgu Zalina Mat Nawang dan Cikgu Noraziah Mohd Joha di Unit Bimbingan dan kauseling


Murid-murid tahun 5 dan 6 yang berminat untuk menyertai kem tersebut boleh berhubung dengan Cikgu Jamal Bin Naim dengan e-mail ke ubksksb@gmail.com atau princewunan@gmail.com atau berjumpa sendiri ke Unit Bimbingan & Kaunseling sebelum 22hb September 2011.

Masih terdapat 70 tempat kosong bagi murid-murid yang berminat untuk menyertai kem. Cepat, jangan lepaskan peluang ini untuk mmenimba lebih pengalaman berharga.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.